قابل توجه کلیه دانشجویان گرامی کاردانی و کارشناسی

امتحانات ترم تابستان از روز شنبه مورخ ۶ شهریور ۱۴۰۰ و فقط در سامانه ریلاین به نشانی twlms.ir برگزار می گردد.

? حضور به موقع دانشجو در امتحان مجازی نیمسال تابستان الزامی، حداقل ۱۵ دقیقه قبل از شروع آزمون وارد سامانه ریلاین به نشانی (twlms.ir) شوید تا برای شرکت در آزمون مشکلی نداشته باشید. راس ساعت آزمون صفحه سامانه ریلاین را بروزرسانی کنید تا گزینه ورود به آزمون برای شما نمایش داده شود، در صورت عدم ورود به جلسه آزمون، برای دانشجو غیبت در آزمون درج میگردد.

? لذا خواهشمند است، حداکثر ۴۸ ساعت قبل از آزمون، وارد سامانه ریلاین شده و از صحت ورود به سامانه اطمینان حاصل نمایید.

? آماده سازی وسیله ورود به آزمون شامل کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و یا موبایل و اینترنت با سرعت مناسب و پایدار پیش و همزمان با آزمون، به عهده شخص دانشجو است. لذا پیش بینی لازم را در این خصوص داشته باشید.

?لازم به ذکر است فقط پاسخ های درج شده در سامانه ریلاین قابل استناد خواهد بود. لذا ارسال هرگونه برگه پاسخنامه از طریق واتس اپ، پست الکترونیکی و … برای اساتید و یا ارسال برای مرکز ممنوع می باشد.

?پس از ۲۰ دقیقه از شروع برگزاری آزمون تحت هیچ شرایطی اجازه شرکت در آزمون را نخواهید داشت.

? در هر صفحه صرفا یک سوال و به صورت تصادفی برای دانشجو نمایش داده خواهد شد همچنین پس از ثبت پاسخ امکان بازگشت به سوال قبلی وجود نخواهد داشت. در پاسخگویی به سوالات دقت لازم را بعمل آورید، سوال را بصورت کامل پاسخ داده، جواب را ثبت و سپس به سوال بعد بروید.

?پس از پاسخگویی به هر سوال، گزینه ثبت را انتخاب و سپس به سوال بعد بروید.

?اگر در حین امتحان به هر دلیلی از جمله قطع شدن اینترنت و … از سامانه خارج شدید، بدون استرس مجدداً وارد سامانه شوید و از ادامه همان سوال پاسخگویی سوالات را انجام دهید.