چهارمین رویداد توان تک برگزار خواهد شد

چهارمین رویداد توان تک (Tavan Tech) به همت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، با حضور استارت‌آپ‌های موفق در حوزه معلولیت با هدف معرفی سرویس‌های نوین خدمات دهندگان به جامعه افراد دارای معلولیت و توان یابان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ توان تک رویدادی استارت آپی در حوزه معلولیت است  که در سال­ جاری چهارمین دوره آن با مشارکت مرکز آموزش علمی کاربردی رعد و همکاری الکام استارز به منظور حضور استارت آپ‌های خدمات دهنده به افراد دارای معلولیت از تاریخ ۲۹ دی‌ماه تا ۲ بهمن‌ماه به‌ صورت مجازی برگزار خواهد شد.

توان تک  در حمایت از استارت آپ‌های حوزه معلولیت شرایطی فراهم کرده تا فعالان حوزه معلولیت بتوانند خدمات ویژه‌ای از قبیل ثبت‌نام در الکام‌پیچ، آوردگاه سرمایه و پاویون شتاب دریافت نمایند.

بر اساس این گزارش متقاضیان پس از ثبت‌نام در سایت توان تک شرایط حضور در الکام استارز را دریافت خواهند کرد.

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با گذشت 37 سال فعالیت درعرصه آموزش‌های مهارتی و دانشگاهی افراد دارای معلولیت و همکاری با 28 مرکز مشابه و مستقل در سایر استان‌ها و شهرستان‌ها، توانمندسازی و ارتقاء کیفیت زندگی توان یابان را دنبال می‌کند.

علاقه‌مندان به ثبت‌نام در رویداد توان تک و بخش‌های جانبی آن می‌توانند با دبیرخانه جشنواره به شماره: 88371096 تماس گرفته، یا به وب‌سایت رویداد توان تک به نشانی:  http://raad-charity.org/tavantech مراجعه نمایند.