پیام رئیس هیئت مدیره مرکز علمی-کاربردی رعد به مناسبت موفقیت استارت‌آپ‌های توان‌تِک

با کسب موفقیت تیم های توان‌تِک در الکام استارز پیام تبریکی توسط مهندس احمد میرزاخانی بینان‌گذار خیریه رعد صادر شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی-کاربردی رعد؛ مهندس احمد میرزاخانی در پیامی کوتاه ضمن تبریک موفقیت‌های استارت آپ‌های حوزه معلولیت در ششمین دوره الکام استارز گفت: بسیار خرسندم که تلاش فکری جوانان ایران‌زمین و  تفکر دختران و پسران خستگی‌ناپذیر ما در مسیری گام نهاده است که به افزایش کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت منجر گشته و خواهد شد.
در خبری که به دست من رسید متوجه شدم برخی از این طرح‌ها و ایده‌ها را خود عزیزان توان‌یابم مدیریت و برنامه‌ریزی کرده‌اند که باعث افتخار بیشتر بنده است. این همان هدفی است که تمام فعالیت‌های مجتمع و دانشگاه رعد بر اساس آن بنا نهاده شده است و حضور موُثر اجتماعی افراد دارای معلولیت را در تمام عرصه‌های جامعه بدون در نظر گرفتن محدودیت‌هایی که در زندگی تجربه می‌کنند، فراهم می‌سازد.
امروز دانش و پژوهش درجهان مرزبندی خاصی ندارد و همه اعضای جامعه بشری با هر توان و جنسیتی می‌توانند در آن نقش‌آفرین باشند.
همچنین شایسته است از مدیران و برنامه‌ریزان فضای مجازی که یقیناً با حمایت و همراهی آن‌ها این شرایط  فراهم و مهیا شده است، سپاسگزاری می‌نمایم و به همه فرزندان خود می‌گویم که طبق آیه شریفه إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ خداوند سرنوشت هيچ قوم (و ملتي) را تغيير نمي‏دهد مگر آنكه آن‌ها خود را تغيير دهند. پس بر تلاش و کوشش خود در راهی که در پیش‌گرفته‌اید ثابت‌قدم باشید.
بهمن ۱۳۹۹
احمد میرزاخانی